Direct contact? Bel: 036 - 536 74 44

Home > Tandartspraktijk > Huisregels

Huisregels van Gebit ID

  1. Tijdens uw intake afspraak bij Gebit ID verzoeken wij u een geldig ID-bewijs (paspoort, ID kaart of rijbewijs) mee te nemen en uw geldige verzekeringspas.
     
  2. Wij vragen u om ervoor te zorgen dat het dossier met röntgenfoto’s van uw vorige tandarts vóór uw eerste intake afspraak in het bezit van Gebit ID is.
     
  3. U ontvangt tijdens uw intake afspraak bij Gebit ID een gezondheidsvragenlijst van ons. Vult u deze s.v.p. zo zorgvuldig als mogelijk in. Neemt u, indien van toepassing, een lijst met de namen van de medicijnen die u gebruikt mee. Medicijnen kunnen van invloed zijn op uw mondgezondheid of bijvoorbeeld op het type verdovingsvloeistof dat bij u wordt gebruikt.
     
  4. Tijdens de intake bij Gebit ID wordt in kaart gebracht welke behandelingen er eventueel nodig zijn. Indien de röntgenfoto’s van uw vorige tandarts niet bruikbaar zijn worden er nieuwe gemaakt. Mocht uit uw eerste controle blijken dat er een uitgebreid behandelplan met bijbehorende begrotingen nodig is, dan wordt u hierover geïnformeerd. Het behandelplan wordt in een vervolgafspraak besproken. Er zijn kosten verbonden aan het opstellen van een uitgebreid behandelplan met begrotingen.
     
  5. Nadat de intake afspraak heeft plaatsgevonden staat u als klant in het bestand van Gebit ID ingeschreven.
     
  6. Wij stellen het op prijs dat de klanten van Gebit ID 2 x per jaar een controle van het gebit laten uitvoeren, mits anders afgesproken met de tandarts. Alleen op deze wijze kan Gebit ID de verantwoordelijkheid en de zorg voor uw mondgezondheid dragen.
     
  7. De klant zal bij een gebrek aan motivatie om het gebit te onderhouden (denkt u aan niet dagelijks juist reinigen van het gebit, roken) helaas zelf de verantwoordelijkheid van de gevolgen hiervan moeten dragen.
     
  8. Afspraken worden vaak weken/maanden van tevoren gemaakt. Als u een afspraak afzegt, kan een nieuwe afspraak soms pas weken/maanden later worden gegeven. Dat is niet in het belang van uw behandeling. U draagt hier zelf de verantwoordelijkheid voor.
     
  9. Afspraken kunnen kosteloos 2 werkdagen van tevoren verzet of geannuleerd worden. Afspraken die op maandag plaatsvinden, dienen uiterlijk de donderdag ervoor om 11.00 uur verzet/ geannuleerd te worden. Zo kunnen we de voor u gereserveerde tijd aan een andere klant bieden. Afspraken kunnen niet per mail worden verzet/ geannuleerd.

    Indien een afspraak niet tijdig wordt verzet/ geannuleerd is Gebit ID genoodzaakt kosten in rekening te brengen voor de voor u gereserveerde tijd. Deze kosten worden niet vergoed door uw zorgverzekeraar.