Direct contact? Bel: 036 - 536 74 44

Home > Tandartspraktijk > Klachtenregeling

Klachtenregeling bij Gebit ID

De beste manier om een oplossing voor een klacht te vinden is om hierover met elkaar in gesprek te gaan.

Gebit ID verneemt het graag van u indien er iets onduidelijk is, u een klacht heeft of vindt dat iets anders of beter gedaan had kunnen worden.

Het kan voorkomen dat u van een ander dan uw eigen tandarts antwoord op vragen over de tandheelkundige behandeling of kosten wilt hebben. U kunt eventueel uw vraag voorleggen aan het Tandheelkundig Informatie Punt (TIP).

Het TIP is alleen telefonisch bereikbaar, via nummer 0900 – 20 25 012 (15 cent p/min.).

Indien u een meningsverschil heeft met de tandarts en denkt dat de tandarts aantoonbaar in gebreke is gebleven zonder dat u het samen heeft kunnen oplossen, dan kunt u zich richten tot de KNMT en om bemiddeling vragen.

Informatie over de KNMT-klachtenregeling